KU SHMF pradėtas mokslinis tyrimas „Skirtingų kartų bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų skaitmeninėmis technologijomis grindžiamas įsitraukimas į darbą“.
Skaitmenizacija yra pasaulinė megatendencija švietimo sektoriuje. Tyrimai rodo, kad mokytojai dažnai mokyklų ir mokymo skaitmenizaciją suvokia kaip sudėtingą savo darbo aspektą, todėl moksliniuose tyrimuose dažnai daugiausia dėmesio skiriama mokytojų neigiamai patirčiai, susijusiai su švietimo technologijų naudojimu, pavyzdžiui, technostreso patirčiai arba nepakankamam techno-pasirengimui. Kai kuriose mokslinėse diskusijose teigiama, kad kartų skirtumai gali turėti įtakos mokytojų gebėjimui sėkmingai naudoti technologijas savo darbe. Kadangi šiuolaikinėms mokykloms būdingi darbuotojų kartų skirtumai, kiekviena karta į skaitmeninį švietimo ir ugdymo procesą įneša kažką naujo ir svarbaus, kita vertus, turi ir specifinių poreikių bei lūkesčių, skiriasi įgūdžiai ir gebėjimai naudotis naujausiomis skaitmeninėmis švietimo technologijomis, jas įsisavinti.
Nuo 2024 m. kovo 1 dienos KU Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedroje pradėtas vykdyti tarpkryptinis (Vadybos ir Pedagogikos mokslo krypčių) podoktorantūros stažuotės tyrimas, kuriuo siekiama teoriškai pagrįsti ir empiriškai ištirti skirtingų kartų bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų technologijomis grindžiamą įsitraukimą į darbą ir pateikti rekomendacijas, kaip būtų galima padidinti mokytojų technologijomis grindžiamą įsitraukimą į darbą švietimo skaitmenizacijos laikotarpiu. Tyrimą atliks dr. Gita Šakytė-Statnickė. Mokslinei stažuotei vadovaus vyresnioji mokslo darbuotoja doc. dr. Julija Melnikova.
Tyrimas „Skirtingų kartų bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų skaitmeninėmis technologijomis grindžiamas įsitraukimas į darbą" finansuojamas Lietuvos mokslo tarybos (projekto Nr. S-PD-24-53).
Informaciją parengė doc. dr. Julija Melnikova